FANDOM

Föld a Otthonuk a Pevensie gyermekek, Eustace Scrubb, Jill pole, Digory Kirke, és Polly Plummer, és az összes többi ember, aki ellátogatott Narnia, valamint (eredetileg) az egész emberi faj. Az egyetlen ismert faja a magas intelligencia a földön emberi lények. Király Frank, Narnia első királya, eredetileg egy angol cabman. Sok Narnia teremtményei is élnek a földön, például oroszlánok, egerek, lovak, medvék és farkasok, azonban nem ugyanolyan varázslatos képességekkel rendelkeznek, mint Narnia-ban.

-Ban Narnia, föld nem volna egy sajátos név. Narniaiak nem nevezném a földet, mert akkor összekeverni a  "Föld" Narnia, azaz a földön, vagy akár Alulland. Valójában,  "Földes ember " volt Narnian gnókkal, akik élnek a Narnian alvilág a Bism (nem lakói a Föld bolygó). Egyes Narnians hívta, különböző fokú zavart,  "a föld a tartalék OOM, " ", hogy más helyen túl a világ végén, " és talán a legtöbb értelmesen  "a világ " (beszélt az egyik a hét barátai Narnia).

Fontos helyszínek Szerkesztés

A krónikák szerint a földön lezajlott események legtöbbje Angliában volt középre igazítva. Az Egyesült Államok említett röviden, és a jelenléte a náci Németország által implikált említést a légitámadásúak Londonban.

EnglandSzerkesztés

Fájl:London.jpg
Anglia volt a hazai a Pevensies, valamint a hazai, a többi utas. Anglia része az Egyesült Királyság Nagy-Britannia (Egyesült Királyság) és Észak-Írország. A főváros az Egyesült Királyság Londonban, ahol a Pevensies, Digory és Polly élt.

Londonon kívül több helyen is kiemelt szerepe volt a krónikák eseményeinek; Kísérlet ház és Digory Kirke 's Háza voltak köztük.

Események Szerkesztés

Krisztus keresztre feszítése Szerkesztés

 "Én [a világról]. De van egy másik nevem. Meg kell tanulnia tudni nekem ezt a nevet. Ez volt az oka annak, miért hozták a Narnia, hogy ismeretében nekem itt egy kicsit, akkor ismersz jobban van.  "

― Aslan

Aslan Jézus Krisztusnak a Narnian nevet kapta. Mintegy 33 AD, Krisztus letartóztatták az ellenségeit, elítélte a halálra, és keresztre feszítették. Kereszténység azt mondja, hogy meghalt a megváltás mindazok, akik hisznek benne (lásd Galata 3:28), és hogy három nap után feltámadt, és meghódította a halált. (Narnia, Aslan elviselt hasonló sors a Stone Table megváltani Edmund Pevensie, akit meg kell végrehajtani, mint áruló a fehér boszorkány.)

Jézus keresztre feszítése után a kereszténység gyorsan terjedt, és a világ egyik domináns valljává vált. A CS Lewis híres keresztény apológus volt.

Világháború Szerkesztés

Világháború II, lerövidítette a második világháború volt az egyik fontos esemény fordul elő a földön élete során a Pevensies és a többi utas. 1939-tól május 1945-ig tartott. Ez őrnagy esemény volt megjósolt mellett Aslan-hoz Digory és Polly.

Születések Szerkesztés

Fájl:Country.jpg

===
Halálesetek === 1949

  • Digory Kirke
  •  Polly Plummer
  •  Eustace Cserbb
  •  Jill pole
  •  Péter Pevensie
  •  Edmund Pevensie-t
  •  Páll Zoltán

Híres Lakosok Szerkesztés

Fájl:Kirkeshouse.png
  • Digory Kirke; Az egyik első férfi emberek meglátogatni Narnia.
  •  Andrew Ketterley: önjelölt  "bűvész ", nagybátyja Digory Kirke, és az egyik első férfi ember látogatni Narnia.
  •  Mabel Kirke; Anyja Digory Kirke, nővére Andrew és Letitia Ketterley.
  •  Frank; Első Narnia királya (ismert Frank I).
  •  Nellie; Narnia első királynője (ismertebb nevén Helen I).
  •  Peter Pevensie; A jövő nagy királya Narnia, Susan testvére, Edmund és Lucy Pevensie.
  •  Zsuzsa Pevensie; A jövő nagy királynője Narnia, Peter nővére, Edmund és Lucy Pevensie.
  •  Edmund Pevensie; Jövő királya Narnia, Peter fivére, Susan és Lucy Pevensie.
  •  Lucy Pevensie; A Narnia jövője, Peter, Susan és Edmund Pevensie nővére.
  •  Eustace Scrubb; Unokatestvére Peter, Susan, Edmund és Lucy Pevensie.
  •  Eper; A ló Frank I, aki később elment a Narnia, és kapott szárnyait Aslan és átnevezték fledge.
  •  A Telmarine ősök; Ismert, mint a kalózok a földön.                                                                                                                                                                                       

Trivia Szerkesztés

A mágus unokaöccse, azt mondják, hogy a tündérek egy időben élt a földön. Így nagyon is lehetséges, hogy a föld egyszer otthont mágikus lények, mint Narnia